Aktualności zakładu

INSTYTUT GEOGRAFII UMK

ul. Gagarina 9, 87-100 Toruń

ZAKŁAD GEOGRAFII KRAJOBRAZU

Warsztaty w Cluj - Napoca

Dzień Ósmy i Dziesiąty - 25.05.2009 i 27.05.2009

 

09.00 - 11.00              Workshop: Migration data preparation - lead by P. Bagoly, H. Gadsby, J. Storrar,

                                       P. Charzynski, S. Sahin, M. Świtoniak

11.00 - 11.30              Coffee break

11.30 - 13.30              Workshop: Statistical analysis  and visualization - lead by P. Bagoly, H. Gadsby, J. Storrar,

                                       P. Charzynski, S. Sahin, S. Karabag., M. Świtoniak

13.30 - 14.30              Lunch

14.30 - 16.00              Lecture and workshop: teaching styles and personalised learning  by H.Gadsby and J Storrar

18.30                             Dinner

 

                          ——————————————————————————————————

 

09.00 - 10.00              Romanian school system “live” – visit in school (Báthory István Lyceum)

11.00 - 13.00              Workshop:  Migration lesson planning - lead by H. Gadsby, J. Storrar, P. Charzynski,

                                       S. Sahin, S. Karabag., M. Świtoniak

13.00 - 14.00              Lunch

14.00 - 16.00              Workshop: Preparation of teaching resources - lead by H. Gadsby, J. Storrar, P. Charzynski,

                                       S. Sahin, S. Karabag., M. Świtoniak

18.30                             Dinner

 

 

             Po weekendowej przerwie nadszedł czas na pracę, która polegała na opracowaniu i analizie danych uzyskanych z przeprowadzonych wcześniej ankiet wśród mieszkańców Cluj- Napoca. Studenci zostali podzieleni na 5 grup. Ich zadaniem było opracowanie pozyskanych danych i przedstawienie ich w formie prezentacji - “Migracje w Rumunii” oraz stworzenie karty pracy.

 

 

             W środę grupa studentów z Anglii prowadziła lekcje w rumuńskich szkołach. W międzyczasie pozostali studenci kontynuowali prace podsumowujące badania ankietowe. Ich zwieńczeniem było opracowanie prezentacji oraz kart pracy, które mogłyby posłużyć jako materiały pomocnicze w prowadzeniu lekcji na temat migracji.

Wykonanie: K. Lis, R. Stańczyk